Zaawansowane techniki sprzedaży


Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę lub zgłębić umiejętności sprzedażowe. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które zajmują się lub będą zajmować się sprzedażą i obsługą klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, przedstawiciele handlowi, kierownicy i managerowie sprzedaży, właściciele firm itp.).   



Cel:
Zwiększenie skuteczności prowadzenia rozmów z klientem, zdobywanie nowych klientów, utrzymanie klienta „jednorazowego”.

- uświadomienie typów osobowości klienta oraz ich zachowań,
- poznanie sposobu radzenia sobie z trudnymi klientami,
- uświadomienie, jaki wpływ na rozmowę handlową ma wyznaczanie celów, poznanie metody wyznaczania celów,
- poznanie skutecznych narzędzi wspierających sprzedaż,
- poznanie niezbędnych narzędzi badania potrzeb klientów,
- poznanie metod wspierania potrzeb i prezentacji produktu.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- budować pozytywne, długotrwałe relacje z klientem,
- skutecznie realizować cele,
- właściwie kierować rozmową handlową,
- skutecznie wspierać potrzeby klienta oraz przygotowywać ofertę
- inicjować aktywną sprzedaż  
- radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas współpracy z klientami

Program szkolenia:
1.Typologia klienta.
   Jakie cechy charakteryzują poszczególnych klientów.
    Istotne aspekty w rozmowie z poszczególnymi typami klientów.
   Jak rozpoznać trudnego klienta i jak sobie z nim poradzić.

2. Cele- wyznaczanie i ich rola w skutecznej sprzedaży
    Wyznaczanie celów jako etap przygotowania do rozmowy handlowej.
    Metody skutecznego wyznaczania celów.

3. Bariery w komunikacji z klientem

4. Aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji z klientem

5. Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w procesie sprzedaży

6. Narzędzia rozpoznawania potrzeb klienta:
   Język potrzeb klienta.
   Rodzaje pytań i ich rola w badaniu potrzeb klienta.
   Skuteczne pytania w rozpoznaniu potrzeb klienta.

7. Skuteczna prezentacja produktu- technika wspierania potrzeb klienta:
    Metoda CZK, czym jest i jakie ma znaczenie w sprzedaży.
    Prezentacja oferty z wykorzystaniem metody CZK.


Forma szkolenia: warsztaty
Czas: 16 h (2 dni)
Koszt szkolenia: 999 zł netto

Chcesz zapisać się na to szkolenie skontaktuj się z nami za pomocą:
- formularza poniżej
- telefonicznie tel.606 942 249
- mailowo: biuro@delakra.pl
MASZ PYTANIA ? Skontaktuj się za pomocą formularza

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji