Trudny klient- czyli jak sobie poradzić w obsłudze trudnego klienta

Agresja i uleganie to emocje, które nie pomagają w profesjonalnej obsłudze klienta, mogą odpychać klienta. Wywołują kolejne emocje, które nie sprzyjają budowaniu pozytywnych relacji.
Zatem jak poradzić sobie z klientem, który:
- zachowuje się wobec Ciebie agresywnie,
- ma nieuzasadnione pretensje i wyrzuty,
- gdy żąda rzeczy niemożliwych,
- gdy się wywyższa, a czasem szantażuje lub grozi,
- jest rozczarowany, krytykuje?
Z takimi sytuacjami osoby, które obsługują klientów mają do czynienia na co dzień.
Takie sytuacje często prowadzą do zerwania kontaktów, rezygnacji ze świadczonych usług i co gorsze, do wydania nieprzychylnej opinii kolejnym potencjalnym klientom.

Co zrobić, żeby  nasz klient był zadowolony?

Wbrew pozorom takie sytuacje mogą również prowadzić do pogłębienia więzi oraz pozytywnych i długotrwałych relacji z klientem. Kluczem jednak do sukcesu jest własne nastawienie, radzenie sobie z własnymi emocjami oraz skuteczne techniki komunikacji z klientem.


Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Ci rozwiązać problem z trudnym klientem. Pokażemy Ci jakie są skuteczne rozwiązania w obsłudze trudnego klienta.


Szkolenie skierowane jest
do osób, które zajmują się obsługą klienta, reklamacjami, pracownicy działu handlowego, przedstawiciele handlowi, pracownicy instytucji obsługujących klientów, osoby zainteresowane rozwojem umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta.







Cel: Nabycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta.

- uświadomienie, jaką wiedzę, kompetencje oraz umiejętności, powinna posiadać osoba zajmująca się obsługą klienta   uwzględniając trudnego klienta,
- uświadomienie obszarów rozwojowych w kontakcie z klientem,
- poznanie typów osobowości klienta, rozpoznanie trudnego klienta,
- nabycie umiejętności dopasowania sposobu rozmowy do danego typu klienta,
- poznanie skutecznych sposobów komunikacji w rozmowie z klientem,
- kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się,
- poznanie skutecznej metody asertywnej postawy wobec klienta.

Spodziewane korzyści płynące ze szkolenia:

- uczestnik pozna swoje obszary rozwojowe w kontakcie z klientem,
- uczestnik będzie potrafił wykorzystać swoje mocne strony w obsłudze trudnego klienta,
- uczestnik zdobędzie wiedzę, jak radzić sobie z trudnym klientem,
- uczestnik nabędzie umiejętność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
- uczestnik będzie potrafił wykorzystać narzędzia skutecznej komunikacji do rozwiązania sytuacji konfliktowych.

Program szkolenia:

1. Kompetencje, wiedza i umiejętności w profesjonalnej obsłudze klienta.
Moje mocne i słabe strony w obsłudze klienta.
Mój potencjał w obsłudze trudnego klienta.
Poczucie własnej wartości a trudny klient.
Pozytywne nastawienie i jego wpływ na rozwiązanie sytuacji konfliktowej.

2. Typologia klientów czyli poznaj swojego klienta.
Identyfikacja i odkrycie zachowań trudnego klienta.
Interpretacja zachowań klienta na każdym etapie rozmowy handlowej.
Jak obsługiwać czyli sposoby radzenia sobie z trudnym klientem.

3. Narzędzia skutecznej komunikacji z klientem z uwzględnieniem trudnych sytuacji konfliktowych.
Pytania budujące relację z klientem czyli dopytuj o problem klienta.
Zasady zadawania pytań.
Słowa i zwroty budujące zaufanie klienta.
Komunikacja niewerbalna w rozmowie i jej wpływ na relacje z klientem.
Jak sprawić by klient poczuł się zrozumiały i wysłuchany.
Reakcja na ataki klienta.
Asertywna odmowa, świadome wyznaczanie granic.
Rozmowa z klientem, aby nie poczuł się urażony.

Forma szkolenia:
warsztaty
Czas: 9.00-16.00
Termin: 16.01.2019
Koszt: 550 zł brutto - Istnieje możliwość sfinansowania z Bazy Usług Rozwojowych.
Przy zapisie dwóch lub więcej osób możliwość negocjacji ceny.

Chcesz zapisać się na to szkolenie skontaktuj się z nami za pomocą:

- formularza poniżej, lub

- telefonicznie tel.606 942 249, lub

- mailowo: biuro@delakra.pl






MASZ PYTANIA ? Skontaktuj się za pomocą formularza

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji