Profesjonalna obsługa klienta


Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać  umiejętności związane z obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę w dziale obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się  obsługą klienta (handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta itp.).   




Cel: Budowanie pozytywnej postawy wobec klienta. Nabycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klienta.

- uświadomienie znaczenia swojej pewności siebie w profesjonalnej obsłudze klienta,
- poznanie swoich mocnych stron, które warto wykorzystać w pracy z klientem,
- poznanie sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku siebie i organizacji,
- uświadomienie, jaką rolę odgrywa jasny, spójny i rzeczowy komunikat,
- poznanie różnych typów klienta oraz sposobów ich obsługi,
- uświadomienie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie z klientem,
- kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się.

Spodziewane korzyści płynące ze szkolenia:
- uczestnik będzie potrafił budować pozytywne relacje z klientem,
-  uczestnik będzie potrafił skutecznie i pozytywnie prowadzić rozmowę z klientem,
- uczestnik będzie potrafił reprezentować pozytywną postawę wobec klienta.

Program szkolenia:
1. Pewność siebie w profesjonalnej obsłudze klienta. Moje mocne i słabe strony.
2. Typy klienta, jak rozmawiać z trudnym klientem.
3. Komunikacja jako podstawowy element obsługi klienta. Rodzaje komunikacji. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
4. Aktywne słuchanie kluczem do budowania pozytywnej relacji z klientem.
5. Komunikat „ja”, komunikat „ty” w procesie komunikowania się z klientem.
6. Dobre praktyki profesjonalnej obsługi klienta.

Forma szkolenia: warsztaty

Czas: 8h
Koszt szkolenia: 499 zł netto

Chcesz zapisać się na to szkolenie skontaktuj się z nami za pomocą:

- formularza poniżej

- telefonicznie tel.606 942 249

- mailowo: biuro@delakra.pl




MASZ PYTANIA ? Skontaktuj się za pomocą formularza

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji