Komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta


Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać umiejętności związane z telefoniczną obsługą klienta. Szkolenie szczególnie polecane jest osobom, które rozpoczynają pracę w dziale obsługi klienta, zajmują się lub będą zajmować się telefoniczną i mailową obsługą klienta(handlowcy, sprzedawcy, działy handlowe, działy obsługi klienta itp.).




Cel: Zdobycie wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta. Budowanie pozytywnej relacji z klientem mającej wpływ na rozwój firmy.  


-uświadomienie, jaką wiedzę, kompetencje oraz umiejętności,powinna posiadać osoba zajmująca się obsługą klienta oraz ja w roli osoby zajmującej się obsługą klienta,

- poznanie sposobów jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w komunikacji z klientem,

- poznanie sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

- uświadomienie, jaką rolę odgrywa jasny, spójny i rzeczowy komunikat,

- uświadomienie znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie z klientem,

- kształtowanie umiejętności skutecznego porozumiewania się,

- poznanie narzędzi skutecznej komunikacji z klientem,

- poznanie skutecznej metody asertywnej postawy wobec klienta.


Spodziewane korzyści płynące ze szkolenia:


- uczestnik będzie potrafił budować pozytywne relacje z klientem,

- uczestnik będzie potrafił skutecznie i pozytywnie prowadzić rozmowę z klientem,

- uczestnik będzie potrafił reprezentować pozytywną postawę wobec klienta.


1.Kompetencje, wiedza i umiejętności w profesjonalnej obsłudze klienta.


a)Kompetencje, wiedza i umiejętności przydatne w obsłudze klienta

b)Emocje, które towarzyszą w rozmowie z klientem – jak sobie z nimi radzić

c)Ja w profesjonalnej obsłudze klienta, czyli moje umiejętności i kompetencje.


2.Komunikacja werbalna i niewerbalna (rola pierwszego wrażenia w procesie budowania pozytywnego wizerunku).


a)Skuteczne metody komunikacji.

b)Pierwsze wrażenie i jego wpływ na obsługę klienta.

c)Komunikacja werbalna i niewerbalna w telefonicznej rozmowie z klientem.

d)Zwroty w komunikacji mailowej, które budują pozytywną relację z klientem.


3.Narzędzia skutecznej komunikacji z klientem z uwzględnieniem trudnych sytuacji konfliktowych


a)Aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznego porozumiewania się z klientem.

b)Cechy dobrego słuchacza.

c)Aktywne słuchanie kluczem do budowania pozytywnej relacji z klientem.

d)komunikat „ja”, komunikat „ty” w procesie komunikowania się z klientem.

e)asertywna postawa wobec klienta.



Forma szkolenia: warsztaty

Czas: 8h
Koszt szkolenia: 499 zł netto

Chcesz zapisać się na to szkolenie skontaktuj się z nami za pomocą:

- formularza poniżej

- telefonicznie tel.606 942 249

- mailowo: biuro@delakra.pl




MASZ PYTANIA ? Skontaktuj się za pomocą formularza

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji